Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної якості.
  2. Повернути товар належної якості.
  3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - 02000, м.Київ, вул. Якутська, 8
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Шановні покупці! Хочемо звернути увагу на те, що товари, які замовляються/доставляються на замовлення, поверненню не підлягають тому що цей товар виробляється безпосередньо на замовлення покупця і не підтримується на складі.

Гарантія В інтернет магазині ELEKTROPLUS.COM.UA

Термін гарантії від 3 міс. до 60 міс.(в залежності від виробника), продукція представлена в інтернет-магазині elektroplus.com.ua сертифікована та забезпечена гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування чи обміну необхідні:

  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна, № замовлення);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації.